Re: Srednje šole in fakultete
![Odgovor Odgovor](./styles/halcyon/imageset/icon_post_target.gif)
Haha ravnokar se tut jst didaktiko ucim, pa morem rect da se precej strinjam ![Lol :lol:](./images/smilies/lol.gif)
![Lol :lol:](./images/smilies/lol.gif)
choo je napisal/-a: Ampak to se pa je z bolonjo uredilo in se mi zdi, da je to en redkih študijev, ki je po bolonjskem sistemu še boljši, kot je bil.
Didi je napisal/-a:Ah za svojo službo bom jst veliko bolj usposobljena kot 90% ljudi ki se bojo zaposljevali v isti kader, predvsem zaradi prostovoljnega dela, ki ga opravljam, tk da moje osebno mnenje je da je na vsakem posamezniku da si pridobi izkušnje za delo, ki ga želi opravljat, šola je tam bolj ko ne samo da mi da teoretično podlago, kaj pa bom z njo nardila je pa na meni, je pa res da ni prov prevec veliko študentov, ki bi počeli kaj takega.
Although they are seen as teacher-friendly tools that are intended to help teachers work more efficiently, computer-based assessment systems can offer more than a means of recording and summarizing data. As Woodward and Rieth (1997) point out, recent versions of computer-based assessment systems incorporate expert systems that enable teachers to be provided with suggestions for intervention for specific learning or behavioural difficulties. This is especially important, as teachers often need support in generating new strategies when what they have tried does not work. In another review, Woodward et al. (2001) hailed the application of expert systems to assessment as one of the more advanced efforts to apply ‘state-of-the-art’ technologies to special education problems. (v Florian, 2004)
bridge je napisal/-a:Se pravi, gre za to, da avtorji pozdravljajo uporabo ekspertnih sistemov pri ocenjevanju posebnih potreb kot enega izmed naprednejših načinov kako "uvesti/upeljati" najnovejše tehnologije v področje specialne edukacije (oz težav s katerimi se srečujemo v specialni edukaciji).
bridge je napisal/-a:specialne edukacije
andreja je napisal/-a:
Imela sem dve izkušnji s tujino. V prvem letniku nam je predaval profesor z Dunajske fakultete in njegov asistent nas je hitro postavil na realna tla. Razlika med dunajskimi in slovenskimi standari je bila ogromna.
all je napisal/-a:Jaz se pa pri nas spomnim, predstojnik oddelka in profesor, je bil precej star, pa je imel prav ok predavanja, tak simpatičen je bil.
Ena profesorica, že zrela za pokoj, je imela tudi dobra predavanja, ampak se ji je že videlo, da ni klasična "stara baba".
Po drugi strani, pa je bila ena od mlajših profesoric sam strup, kar so sicer vedeli vsi. Ampak še danes ko se spomnim, bi jo kar poslala nekam. Pa še ful čudno je določene besede izgovarjala.![]()
Tako da je precej odvisno na koga naletiš, ne glede na leta. Vsaj pri nas je bilo tako.
Najbolj zoprno mi je bilo pri enem srednjih let, ki je tako počasi, monotono razlagal, z dolgimi presledki, da si skoraj zaspal zraven. Pa kar malo je skakal po temah, da si ga komaj zastopil.